Een innovatief slaapsysteem vraagt om een slimme merkbenadering. Ergosleep® benadrukt het belang van goed slapen en ontwikkelde daarvoor een technologie die werkt via SLAAP-DNA®. Een wetenschappelijk onderbouwde oplossing die zich baseert op lichaamsmeting en het bepalen van de individuele slaaphouding. Meteen ook de perfecte basis voor een brand concept dat de puntjes op het merk zet.
BRAND
Het merk dat persoonlijk wordt.
De Ergosleep® technology, waarbij lichaamsmeting, de juiste keuze van bedbodem, matras en hoofdkussen samengaan, vormt de basis van het merk. Door deze individuele aanpak op ieders lichaamsbouw, wordt het belang van een persoonlijke slaapoplossing helder in beeld gebracht. Door de SLAAP-DNA® dots als basis te gebruiken, creëren we een leefwereld waarin ruimtelijk gevoel, rust en een technologisch gevoel worden gecombineerd.
De merkessentie die een persoonlijke en perfecte slaap ambieert, wordt verrijkt met uitgepuurde portretfotografie en de juiste kleuraccenten.