Ontwikkel een nieuwe naam voor een eventbedrijf in volle groei. Bouw een merkidentiteit waarmee ze zich kunnen onderscheiden van concurrenten in de sterk concurrentiële eventsector.
Van anoniem tot merk.
Een uitvoerige workshop met de klant bracht aan het licht dat het succes van een evenement zelden wordt toegeschreven aan het technische ondersteuningsteam. Alle pluimen komen op de hoed van de organisator terecht. Meestal bleef onze klant zelfs anoniem. Dit uitgangspunt werd de basis van het merkconcept.
Brand concept
'John Doe' en 'Jane Doe' zijn Engelse namen om personen zonder identiteit aan te duiden.
Een uitdagende aanpak.
Na een concurrentiestudie overtuigden we onze klant ervan te gaan voor een sterk onderscheidende brandingaanpak in de evenementensector. De nieuwe naam en branding resulteerden in een uniek verhaal dat hun marktpositie versterkt, door anders te zijn dan hun concurrenten.
Het concept John&Jane werd versterkt met genuanceerde storytelling, waardoor het bedrijf een onmiskenbare indruk nalaat in de sector.