Een digitaal vastgoedplatform dat via kennis en data kopers beter helpt hun droomwoning te vinden. En waar verkopers op een efficiënte manier kwalitatief ondersteund worden. Data driven. Uiteraard startte alles met een uitgekiende strategie en een spot on merknaam.
WIE SPOTTO ZEGT,
ZEGT SLIM
De positionering van het merk werd volledig geladen vanuit het verzamelen van de juiste inzichten voor kopers en verkopers. Die inzichten vertalen zich door naar een gestroomlijnd traject voor makelaars en klanten. En dat allemaal op een sympathieke en kleurrijke manier.
DE MAATSCHAPPIJ
IS ONZE KLANT
Dat vertaalt zich visueel vanuit het logo naar de organische vormen doorheen de branding. De combinatie van vorm, kleur, de juiste messaging én het publiek in beeld brengen toont een merk dat de norm van immo verlegt.
LAUNCH
Een merk bouwen zoals Spotto vraagt de nodige inzichten en expertise. Zo kregen we de kans om het concept en de creatie ervan toe te lichten op het Spotto-lanceringsevent. Shout-outs naar onze strategen voor de slimme uiteenzetting van deze case.